Przejścia Graniczne w Polsce wschodniej, Rosja, Bezledy, Grzechotki, Gołdap, Gronowo, czat

Przejścia Graniczne w Polsce wschodniej, Rosja, Bezledy, Grzechotki, Gołdap, Gronowo, Czat, Kamery

Automatyczne odświeżanie zdjęć !
Automatyczne odświeżanie zdjęć !
RU -> PL
powiększ widok
PL -> RU
powiększ widok
Miejsce reklamowe

kontakt:
tel. 730 66 99 22
e-mail: info@bartoszyce24.pl
realizacja: PIXMAN.pl
PL -> RU
powiększ widok

Informacje z przejść granicznych:

Osób na stronie: 1
edi17.04.14 22:18@gm - bylam w dzien to byl gaz
gasss17.04.14 21:48przeciez pucka pewnie wsypali ci co pod koniec roku ich zatrzymali. "koledzy z pracy"
PP17.04.14 21:29Czemu taka kolejka na wyjazd?
qrwa mać17.04.14 21:11lisy sypią
qrwa mać17.04.14 21:10zatrzymanie Pucka to jest dopiero początek. teraz posypią się kolejne zatrzymania, teraz dopiero cwelniki będą trzepac biednych ludzi a granicy ze strschu
gm17.04.14 20:16ktos wie czy jest gaz na lukoilu?
ej17.04.14 19:41rzem sie ostatnio zesral w rosi jakie durze kolejkii so ....
yyy17.04.14 19:29pewnie nasi celnicy na wiazd trzepia by premie na sweta zarobic;p
maniek17.04.14 18:27Czy ktoś powie czy w nocy będzie luźniej czy tak samo bo z okazji świat wszyscy jadą
maniek17.04.14 18:27Kużwa dziecko przy klawiaturze mi miesza
maniek17.04.14 18:26Ktođ powie cyz w nocz bdyie luniej cyz tak y okayji đwit wsyzscz jad
maniek17.04.14 18:16Nie musi być tłumaczone.
PP17.04.14 16:45Mam pytanie czy wystarczy same notarialne pozwolenie do kierowania pojazde czy musi byćtez tłumaczenie tego na RUS
fr17.04.14 16:26kogo?
maniek17.04.14 15:09Co jest grane, że taka kolejka na wjazd.
maniek17.04.14 14:09Znajdą sie następni
kkkkk17.04.14 14:08Kolejni biedni układowcy :-(((((
kkkkk17.04.14 14:07Faktycznie, jest jakiś dziwnie nieokreślony problem z odtworzeniem linków odzwierciedlających zatrzymanie w poniedziałek z przejścia granicznego w gronowie celnika. Warto odczytać w oryginale na http://www.dziennikbaltycki.pl jest załączony film w trakcie zatrzymania
kkkkk17.04.14 14:03http://dziennikelblaski.wm.pl/199299,Zatrzymali-celnika-z-Gronowa-Za-lapowki-mial-ulatwiac-przemyt.html
maniek17.04.14 13:50Sorry mój błąd ;-)
maniek17.04.14 13:49Już nie aktualny link. Coś nie działa
kkkkk17.04.14 13:44http://dziennikelblaski.wm.pl/199299,Zatrzymali-celnika-z-Gronowa-Za-lapowki-mial-ulatwiac-przemyt.html
x17.04.14 11:55po ile macie 98
rrrrrr17.04.14 11:42moze mi ktos napisac czy jest duza kolejka dzieki
nie17.04.14 11:27to jest ich praca i swiat nie mieszajcie
maniek17.04.14 7:55Celnicy też by chcieli mieć święta. Dajmy im spokój chociaż w święta ;-)
ars17.04.14 0:23duuża, godzina czekania najmniej
ijaaaaaa!16.04.14 22:43@ara - mało ci kuźwa? daj innym odpocząć od siebie.
magdaaa16.04.14 22:37duża kolejka na wjazd ?
magdaaa16.04.14 22:34?
do ara16.04.14 22:34w poniedzialek to są święta i normalni ludzie spędzaja je z rodziną
magdaaa16.04.14 22:34nie wiecie czy duża jest kolejka
Limo16.04.14 22:27@ara - TAK
ara16.04.14 22:22mam pytanie czy w poniedzialek u rus. jest normalnie lucoil otwarty
ijaaaaaa!16.04.14 21:08nie ma w śmiesznym elblązkowie czegoś takiego jak "gangsta". no bo jak z parówy zrobić gangstera?
aa16.04.14 20:46słyszałem .że lisy ta gangsta elbląska sie rozpruła jak c.w.e.le
as16.04.14 18:42kto mia noc?
w16.04.14 18:37sa czarni?
Kalesanty Parasol16.04.14 17:27@SIB - możesz więcej aby nie do pełna bo to ich boli ja lwje 15 to mówi coś za dużo ale puszcza
qrwa mać16.04.14 16:58@SIB -
kup sobie w pl plastikową 10 l, tam lejac po korek wchodzi 12 l. Ja tak robię i jeszcze nikt mnie się nigdy nie czepiał
...16.04.14 16:51@SIB - mandacik-takie konsekwencje,he ,do****zielą cło do paliwa to lepiej zatankowac w Pl wyjdzie taniej na pewno!
...16.04.14 16:48@Michał - pisane było o tym pare postów wcześniej ,jeżeli nie jesteś właścicielem auta potrzebne jest upowaznienie spisane u notariusza że mozesz przekroczyć takim autem granice
do sib16.04.14 16:47a w Polsce jak tankujesz to też późno puszczasz spust pistoletu
Michał16.04.14 15:49Witam, czy aby przekroczyć granicę trzeba być właścicielem pojazdu lub mieć jakieś upowaznienie na to od właściciela pojazdu?
SIB16.04.14 15:46Proszę o konkretną odpowiedź - jeśli w kanistrze można przewieźć 10L, a ja przypadkowo wleję 12, bo za późno puszczę spust pistoletu do tankowania, to ktoś może robić jakieś problemy? Jakie grożą konsekwencje i od kogo? Warto się bawić w niewielkie przekraczanie limitu?
;)16.04.14 15:07@Limo - leć, to się przekonasz
Limo16.04.14 14:27coś w to nie wieżę ;-)
;)16.04.14 14:11@Limo - najlepsza! :D
...16.04.14 12:28Oczywiście upoważnienie spisane u notariusza
...16.04.14 12:24Również jeźdżę na upoważnieniu i jest ok,nawet dla policji Rus.takze nie słuchaj ****ół i śmigaj
;)16.04.14 11:13@Artur - wyczuł leszcza i pojechał jak z młodym
Limo16.04.14 11:07To jest dobra zmiana ???
Friko16.04.14 10:55Dzięki!
qrwa mać16.04.14 10:53zmiana konia
Friko16.04.14 10:17Wiadomo czyja zmiana za dnia teraz?
Artur16.04.14 1:37jak sie nazywa ten z dzisiejszej zmiany gołdapa, ktory na wyjezdzie na 1 budce od wewn stoi, trochę poburaczył mi dziś
iii16.04.14 0:15jaka zmiana będzie w dzień?
dobra czy zła?
Limo15.04.14 23:06@PP - prawda :-)
PP15.04.14 22:22Ja tak samo juz 2 rok na upoważnieniu jeżdżę. Zresztą będą chcieli sie przyczepić to sobie coś zawsze znajdą
XardasLord15.04.14 22:08Ja tak samo, a na kontroli policji sprawdzili upoważnienie i nic nie gadali
Limo15.04.14 21:53@ee - gadasz głupoty i nikomu nic nie odradzaj . jeżdżę tak od roku i jest dobrze z upoważnieniem
ee15.04.14 20:36tak musisz mieć upoważnienie ale odradzam tak jechać ponieważ u ruskich moga sie przyczepic
Rafał15.04.14 20:26Jeśli chce przekroczyć granicę to muszę być właścicielem pojazdu lub mieć upoważnienie od właściciela ?
;)15.04.14 18:55dla mnie nie robi różnicy czyja zmiana pracuje. mijaja 72h, pakuję dupsko i cisnę na miedzę.
dada15.04.14 18:32jutro bedzie mial noc? dobrze licze?
dada15.04.14 18:31wilenski mial noc z 12 na 13 i dzis dzien to po nocy maja 2 dni wolnego?
:)15.04.14 18:28@loko - dzisiaj mają dzień
:)15.04.14 18:27srakich
OO 15.04.14 18:16Jakich celasów?
loko15.04.14 17:44kiedy wypada zmiana wileńskiego
Artur15.04.14 17:18wie ktoś jaka zmiana wieczorem, w po 22 beda kolejki?
asss15.04.14 15:17co kogo?
gosc15.04.14 14:23kogo zamykają
kinio15.04.14 14:08celasów zamykają od wczoraj
gr15.04.14 14:00@kinio - co?
kinio15.04.14 13:38no i ktoś z dupy strzelił i zaczeło się
...15.04.14 12:30jesteś Polakiem, to pisz po Polsku i niech sie kacap uczy języków.
SIB15.04.14 12:24Cześć, pytam bo niedawno zaczałęm jeździć. Czy deklarację muszę wypełniać cyrylicą, czy mogę po polsku/angielsku? Nie wychodzą mi te ich znaczki...
dre15.04.14 8:10a ruskie biora na kanal? bo na bezledach juz odpuscili
dre15.04.14 8:09@PP - dzieki. dosc czesto sa
PP15.04.14 1:51Czarni są
jewa22714.04.14 21:53ktos wie jak jest teraz??
maniek14.04.14 21:18Wyjeżdżałem o 19:55 i w sumie wielkiej kolejki nie było
taki14.04.14 20:27co tam sie teraz dzieje, ktos wie
PP14.04.14 18:40Jak tam dzisiaj sytuacja?
maniek14.04.14 14:54Dobra informacja. Dzięki.
kinio14.04.14 14:42jest gaz o 9 była dostawa
...14.04.14 9:51jak by ktoś miał pewne info że jest już gaz na Lukoil niech pisze
derek14.04.14 9:08 dzien GOLDAP, noc PIGULA
aa14.04.14 8:48czyja zmiana
grt14.04.14 8:24@grot - przewaznie potem takie jak ty dzieciaki placza jak im za litr paliwa wiecej mandat daja
qpa13.04.14 23:47@grot - byli czarni z Kenii
ase13.04.14 20:41nom
grot13.04.14 18:59czarni dzis byli?
PP13.04.14 18:38@... -
Czas liczy sie od wyjazdu z PL granicy do kolejnego wyjazdy z PL
maniek13.04.14 18:20 @xyz Pytałem w czwartek to gość na Lukoil mówił, że dopiero w poniedziałek dostawa będzie.
sol13.04.14 17:49@mateusz - nad obrazem z kamer na pasku jest namiarna firmę z bartoszyc ,dzwoń do nich oni kiedyś to robili.
xyz13.04.14 16:20Jest juz gaz na Lukoil?
mateusz13.04.14 15:17ma ktos karte z lukoila powie mi jak sobie zalatwic ja w polsce lub w rosji bo jak sie pytalem sprzedawcy lukoila to powiedzial mi zebym jechal do kalingradu
Artur13.04.14 15:06czarni to służba celna?
elliot13.04.14 13:33przecież oni nie potrafią szukać. szkoda tylko czasu przed kanałem.
dada13.04.14 12:11na kanal kolejka ze szok
dada13.04.14 12:10wparowali
dada13.04.14 12:10dzis o 24 w nocy wparpwali czarni
0I013.04.14 11:30bez różnicy
Artur13.04.14 10:54a ktora zmiana jest najlepsza aby jechać i nie tracic czasu na kontroli?
Artur13.04.14 10:53czas sie liczy wyjazd->wyjazd
...13.04.14 9:26mam pytanie odnośnie przejazdu co 72 h.jeżeli wyjeźdżam z pasa np.o 14,to potem mogę dopiero wjechać o 14 czy można do tej 14
już wyjechać z Rosji ?chodzi mi o to czy muszę czekać co do minuty do 14 żeby wjechać ?
gr13.04.14 7:53@eee - o ktorej jechales, ze ich widziales?
xxx13.04.14 2:50wilenskiego zmiana
dada12.04.14 21:51pusto teraz, wie ktos jaka zmiana bo chce jechac
eee12.04.14 21:43tak byli czarni
gr12.04.14 21:05byli dzis czarni ? bo rano spokoj
tom12.04.14 19:28to pewne??
pussi12.04.14 19:07czarni sa
mamii12.04.14 18:37co tak pusto
siara12.04.14 14:04sam bym chcial to wiedziec ,Stefan.
dada12.04.14 13:36Witam, czy ktos wie jaka dzis bedzie zmiana po 20-tej?
borewik12.04.14 13:31kogo zmiana?
wfr12.04.14 11:45szybko dzis bez kolejek. ruski nie czepiali sie dzis
wfr12.04.14 11:443 babka jakas 4 daniel. 5 pawel
artur12.04.14 2:16nie no generalnie debiut mialem zaje*** z litr w karnistrze w bagazniku mi sie wylal ... na szczescie sie nie przyczepili
aaaa12.04.14 1:02własnie wrocilem i jest dobrze
gro11.04.14 21:17dobra zmiana ale jest goldap i on pilnuje. no i u ruskich kaliningradzka zmiana....najgorsza
gerwazy11.04.14 20:53@koko - ta goldap to zajebista zmianaaa. babka jest "Lezba"
aa11.04.14 20:22jak sytuacjia duza kolejka?
koko11.04.14 18:37goldap to dobra zmiana bo nieznam?a jakas babka jest dzisiaj?
do admina11.04.14 17:09a może tak zrobić obowiązkową rejestrację i logowanie? mniej bedzie prowokacji, szczucia i rzucania nazwiskami. co?
...11.04.14 16:37@emre - nie podbijaj barani łbie, bo bekniesz
...11.04.14 16:36tutaj nikt nie przemyca. wszyscy jeździmy po paliwo.
...11.04.14 16:36nie dajcie się sprowokować. nie podawajcie nazwisk. nie odpowiadajacie na głupie zaczepki.
...11.04.14 16:35a służby siedzą i zawijają w sreberka
przemytnik11.04.14 16:30Czy to prawda ,że komputer losuje autka brane na kanał?
emre11.04.14 16:28pochwalcie się ile najwięcej fajek daliście radę przewieśc w passacie?
artur11.04.14 16:07czy jak wjezdzam to na obu deklaracjach zaznaczam wjazd? czy na jednej wyjazd?
ave11.04.14 15:30zmiana gołdapa
Koko11.04.14 15:12kto dzisiaj ma zmiane po 20?
maniek11.04.14 15:02No właśnie moi znajomi co mają nowsze auta to na Lukoil tankują tylko
artur11.04.14 14:58bo co sie dzis nasluchalem pod konulatem o pompowtryskach to az sie przerazilem
maniek11.04.14 13:13Ja zresztą po benzynę także
maniek11.04.14 13:12Ja Ci powiem, że ja mam benzyne ale większośc moich znajomych jeździ po ON na Lukoil.
artur11.04.14 12:30gdzie bezpieczniejsze paliwo do 1.9 TDI Lukoil czy 3cia na Grzechotkach?

Odzyskany Mercedes E220CDI

9 kwietnia funkcjonariusze z Placówki Straży Granicznej w Medyce odzyskali samochód marki Mercedes, skradziony na terytorium Niemiec. Czarnym Mercedesem E220CDI podróżował 31–letni obywatel Ukrainy. Podczas kontroli funkcjonariusze stwierdzili ingerencję osób trzecich w oznaczenia identyfikacyjne pojazdu. Wartość wyprodukowanego w 2007 r. samochodu szacuje się na 50 tys. zł.

Papierosy w Citroenie

7 kwietnia funkcjonariusze Podlaskiego Oddziału SG, na drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy, ujawnili papierosy bez polskich znaków skarbowych akcyzy o szacunkowej wartości 90 tys. zł. Kierowca Citroena, obywatel Białorusi, figurował w bazie Systemu Informacyjnego Schengen (SIS). Po szczegółowej kontroli samochodu odnaleziono ponad 750 kartonów papierosów bez polskich znaków skarbowych akcyzy. Kierowcy wydano decyzję o cofnięciu wizy.

Odzyskano kradzionego Volkwagena T5

W nocy z 7 na 8 kwietnia w Augustowie Straż Graniczna odzyskała kradziony samochód o wartości 50 tys. zł. Samochód Volkwagen T5 na austriackich numerach rejestracyjnych figurował w Systemie Informacyjnym Schengen jako skradziony na terytorium Austrii. Kierowca, obywatel Estonii, w zamian za obiecane 200 Euro, miał dostarczyć samochód do Estonii, natomiast dokumenty pojazdu miały dotrzeć drogą listową.

Nieudany przemyt Mercedesa S350

6 kwietnia obywatel Ukrainy usiłował wywieźć z Polski do swojego kraju Mercedesa S 350, rozłożonego na części. Samochód został skradziony w Wielkiej Brytanii i był poszukiwany przez Interpol. W trakcie odprawy granicznej na wyjazd z Polski, funkcjonariusze Straży Granicznej z przejścia drogowego w Korczowej zatrzymali 28-letniego obywatela Ukrainy. W prowadzonym przez niego busie znajdowały się podzespoły do samochodu marki Mercedes. Wśród przewożonych elementów były m. in.: silnik, skrzynia biegów oraz 300 sztuk pozostałych części bez nadwozia. Szacunkowa wartość podzespołów to ponad 50 tys. złotych.

Zlikwidowano przemytniczą dziuplę

3 kwietnia funkcjonariusze Nadbużańskiego Oddziału SG ujawnili na jednej z prywatnych posesji w woj. lubelskim wyroby tytoniowe bez polskich znaków skarbowych akcyzy o wartości blisko 330 tys. zł. Papierosy zostały wcześniej przemycone przez granicę, następnie planowano wwiezienie ich w głąb kraju. Kontrabandę ujawniono w specjalnej skrytce, która znajdowała się pod podłogą garażu. Zatrzymano dwóch ob. RP oraz jednego obywatela Ukrainy. W przedmiotowej sprawie zostało wszczęte postępowanie przygotowawcze.

Przemytnik kradzionych części rowerowych chciał przekupić funcjonariuszy

3 kwietnia funkcjonariusze Straży Granicznej zatrzymali w Gdańsku 32-letniego obywatela Litwy, który usiłował wręczyć im 300 zł za odstąpienie od czynności służbowych. Funkcjonariusze z Placówki SG w Gdańsku nieopodal terminala promowego zatrzymali do kontroli drogowej samochód, który chwilę wcześniej zjechał z przybyłego ze Szwecji promu. W aucie znajdowały się części rowerowe, głównie ramy i koła. Na niektórych wciąż nałożone były blokady. co sugerowało, że mogły zostać skradzione. Gdy strażnicy graniczni zażądali okazania dokumentów na przewożone rzeczy, 32-latek próbował wręczyć im 300 zł schowane między prawem jazdy i dokumentami samochodu.